yej

yej

mandag 30. januar 2012

O`hei hvor det går!

(leses med 50-talls tv fortellerstemme)

Dag 1

  Far står klar med sparken på vei tilbake til hytten.



Mor tar en hvilepause da det er tungt å gå i oppoverlent terreng i slik sno.



Mor viser sin artige side og gjør ablegøyer for å holde humøret oppe.



Etter en lang tur bak sparken er det alle tidres å lene seg tilbake i sofaen med en kald pilsner.



Dag 2

En storartet  eftermiddag i skiløypa! Det synes knerten også som stanhaftig følger med far.



Mor følger også muntert med på tur.




Det er da alltids tid til litt kos i løypa.


5 kommentarer:

  1. Ser kjempekoselig ut! Hvor er dere hen, hvor det er så flott snøkledd natur? :)

    Skal prøve skia selv til helga, gleder meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er oppe mellom Valdres og Gol på en måte :) Jeg er ingen kløpper på geografien, men det ligger 20min fra Bagn og heter Hellebekk. Foreldra har nettopp leid hytte der oppe, så mer geografisk nøyaktighet vil medfølge med tiden ;)

      Slett
  2. Fin blogg folkens...kommer det mer btw :P ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Det kommer innlegg sånn innimellom når det er noe jeg ahr lyst til å skrive. og når vi er i Nepal skal jeg blogge mye.

      Slett
  3. Superfin blogg, he he! Gleder meg veldig til å følge med videre, og ikke minst på Nepal-turen!

    SvarSlett